Prin modernizarea acestei artere s-au obţinut locuri de parcare în plus, dar nu în toate zonele în care puteau fi realizate astfel de amenajări.
Au trecut aproape patru luni de când muncitorii de la Delta ACM au început reabilitarea străzii Brazda lui Novac din Craiova. Lucrările se apropie de sfârşit. Ce le-a ieşit constructorilor rezolvă o parte din problemele de trafic ale acestui bulevard. Dar nu pe toate.
Staţie pentru taxiuri
De bun augur poate fi considerat faptul că s-a amenajat şi marcat corespunzător staţia de autobuz din faţa Complexului Baba Novac. Aceasta a fost chiar separată printr-un mic scuar de spaţiul de parcare, astfel încât şoferii să ştie clar unde opresc mijloacele de transport în comun şi să nu mai parcheze acolo. Datorită acestui mic artificiu, staţia rămâne aproape în permanenţă doar la dispoziţia mijloacelor de transport în comun, care nu mai încurcă circulaţia ca atunci când opreau aproape în mijlocul străzii, în zona aproximativă a staţiei, aceasta fiind plină ochi cu maşini parcate ilegal.
Din staţie, către bulevardul Dacia, prima bandă şi-a păstrat, însă, (ca şi până acum) rolul neoficial de parcare, iar asta pe ambele părţi ale străzii, din cauza numărului mult prea mare de maşini. Se întâmplă aşa ceva şi pentru că acolo blocurile erau prea aproape de stradă, astfel că nu se putea reduce lăţimea trotuarului în vederea amenajării unor noi locuri de parcare.
În alte părţi s-a putut. Bunăoară, pe porţiunea dintre strada Doljului şi Complexul Baba Novac, în dreptul fostei staţii de taxi, trotuarul a fost îngustat puţin, făcând astfel loc unei parcări în spic. Banda întâi a fost astfel degajată de maşini. În mod similar a fost amenajată - luându-se din trotuar - o bandă specială destinată staţionării taxiurilor. Această staţie de taxi se dovedeşte de cele mai multe ori insuficientă, neavând decât o capacitate