Ştirile TVR încep, pe 15 iulie, campania “România Optimistă“. Campania se
va desfăşura pe parcursul a două luni şi presupune difuzarea zilnică, de luni
până vineri, în cadrul Telejurnalului de la ora 20.00 de la TVR 1, a unei ştiri care să prezinte un fapt pozitiv din România.
“Scopul acestei campanii este ca, într-un peisaj media copleşit de negativ, violenţă, lipsă de speranţă şi goană după audienţă, telespectatorii să-şi readucă aminte că în România se petrec nenumărate fapte bune. Este o încercare de a prezenta eforturile şi reuşitele oamenilor de lângă noi, campania propunându-şi să contrabalanseze tendinţa negativistă a ştirilor care ne înconjoară”, se arată într-un comunicat al TVR.
La realizarea acestei campanii contribue jurnalişti, producători, cameramani şi
editori de imagine din Bucureşti şi de la studiourile teritoriale ale TVR, precum şi
corespondenţii din ţară ai Ştirilor TVR.
Campania fiind interactivă, site-ul stiriletvr.ro va publica, în cadrul unei secţiuni speciale, toate materialele difuzate, dar şi comentariile şi exemplele oferite de telespectatori. Poveştile lor vor putea deveni ştiri ale campaniei, alături de materialele proprii care vor susţine campania “România Optimistă”.
Ştirile TVR încep, pe 15 iulie, campania “România Optimistă“. Campania se
va desfăşura pe parcursul a două luni şi presupune difuzarea zilnică, de luni
până vineri, în cadrul Telejurnalului de la ora 20.00 de la TVR 1, a unei ştiri care să prezinte un fapt pozitiv din România.
“Scopul acestei campanii este ca, într-un peisaj media copleşit de negativ, violenţă, lipsă de speranţă şi goană după audienţă, telespectatorii să-şi readucă aminte că în România se petrec nenumărate fapte bune. Este o încercare de a prezenta eforturile şi reuşitele oamenilor de lângă noi, campania propunându-şi să contrabalanseze ten