Luni, 15 iulie, Ştirile TVR încep campania „România Optimistă", o campanie care se va desfăşura pe parcursul a două luni şi care presupune difuzarea zilnică, de luni până vineri, în cadrul Telejurnalului de la ora 20.00 de la TVR 1, cu preluare pe site-ul stiriletvr.ro, a unei ştiri care să prezinte un fapt pozitiv din România.
Scopul acestei campanii este ca, într-un peisaj media copleşit de negativ, violenţă, lipsă de speranţă şi goană după audienţă, telespectatorii să-şi readucă aminte că în România se petrec nenumărate fapte bune. De altfel, românii sunt invitaţi să-şi împărtăşească ei înşişi propriile exemple. Este o încercare de a prezenta eforturile şi reuşitele oamenilor de lângă noi, campania propunându-şi să contrabalanseze tendinţa negativistă a ştirilor care ne înconjoară.
Pe scurt, echipa Ştirilor TVR doreşte ca, prin campania „România Optimistă", să arate şi „partea plină a paharului”, lucrurile bune care se întâmplă la tot pasul şi pe care oamenii pot reîncepe să le aprecieze.
La realizarea acestei campanii contribue jurnalişti, producători, cameramani şi editori de imagine din Bucureşti şi de la studiourile teritoriale ale TVR, precum şi corespondenţii din ţară ai Ştirilor TVR. Campania fiind interactivă, site-ul stiriletvr.ro va publica, în cadrul unei secţiuni speciale, toate materialele difuzate, dar şi comentariile şi exemplele oferite de telespectatori. Poveştile lor vor putea deveni ştiri ale campaniei, alături de materialele proprii care vor susţine campania „România Optimistă".
Luni, 15 iulie, Ştirile TVR încep campania „România Optimistă", o campanie care se va desfăşura pe parcursul a două luni şi care presupune difuzarea zilnică, de luni până vineri, în cadrul Telejurnalului de la ora 20.00 de la TVR 1, cu preluare pe site-ul stiriletvr.ro, a unei ştiri care să prezinte un fapt pozitiv