Volosevici a plecat de la primărie, dar tâmpeniile făcute în mandatul lui continuă să iasă la iveală. Mai grav este că unele dintre ele reprezintă un atentat la viața ploieștenilor. Nu vrem să-i speriem pe cei care circulă cu mijloacele de transport în comun, dar un drum cu troleibuzul poate deveni sport extrem. În august 2010, știți, am scris despre asta de ne-a venit rău, au fost achiziționate, în urma unei licitații măsluite, contra unei sume enorme, 24 de troleibuze Neoplan. În acest moment, după nici trei ani de exploatare, șase dintre troleibuze sunt bune de dat la fier vechi și au fost scoase din circulație din cauza defecțiunilor. Nici celelalte nu se simt prea bine. Niciunul dintre troleele care se târăsc acum prin oraș nu este în stare tehnică bună. O spune chiar un raport făcut de angajați (vezi altphel.ro), potrivit căruia e un mare miracol că până acum nu s-a petrecut nicio tragedie în oraș. Din fișa tehnică, reiese clar că mai toate cele 18 troleibuze care mai circulă au probleme serioase la direcție, atât în partea din față, cât și în spate. Cei care conduc aceste adevărate sicrie pe roți au început să vocifereze la șefi și spun că se tem chiar pentru viața lor.
Ce s-ar putea întâmpla, dacă un troleibuz ar fi scăpat de sub control, în trafic? Nu e greu de imaginat. Cine va răspunde însă, în cazul unei tragedii? Pentru că un accident poate avea loc oricând, din moment ce toate troleibuzele au probleme la direcție și la frâne. Bine, ar fi interesantă și o anchetă a unor procurori pe tema asta, a achiziționării troleibuzelor, dar nu ne mai răcim gura de pomană.
Volosevici a plecat de la primărie, dar tâmpeniile făcute în mandatul lui continuă să iasă la iveală. Mai grav este că unele dintre ele reprezintă un atentat la viața ploieștenilor. Nu vrem să-i speriem pe cei care circulă cu mijloacele de transport în comun, dar un drum cu troleibuz