CNADNR vrea să îşi îmbunătăţească imaginea şi să măsoare „gradul de satisfacţie” a românilor în ce priveşte infrastructura rutieră, în special legată de autostrăzile de pe principalele coridoare de transport.
Pentru asta, şefii CNADNR, instituţie din cadrul Departamentului pentru Proiecte de Infrastructură de Interes Naţional condus de ministrul delegat Dan Şova, este dispusă să plătească aproximativ 37.000 de euro pentru o perioadă de patru luni.
Valoarea reprezintă suma a două contracte de achiziţie directă pe care CNADNR vrea să le încheie, fiecare, pe câte patru luni, ceea ce echivalează cu 440 de euro pe zi. Unul dintre contracte este pentru achiziţia de „servicii de consultanţă în gestiune marketing”, şi se numeşte „Construirea de strategii de imagine referitoare la activitatea CNADNR”.
Valoarea estimată a contractului „Construirea de strategii de imagine referitoare la activitatea CNADNR” este de 64.033 de lei fără TVA, adică 79.400 de lei cu TVA. Criteriul de atribuire il reprezintă oferta cu preţul cel mai scăzut.
CNADNR caută verigile slabe şi polii de creştere
„O analiză a percepţiei publice asupra activităţii CNADNR va conduce la identificarea polilor de creştere economică, a verigilor slabe dezvoltate de infrastructură deficitară, a deformării percepţiei ca urmare a lipsei unor măsuri active de intervenţie în zona media şi de informare a utlizatorului asupra situaţiei curente, strategiilor de dezvoltare, a deficienţelor cauzate în implementarea proiectelor de limitele bugetare”, se arată în caietul de sarcini aferent procedurii de atribuire.
În plus, şefii CNADNR vor să se poziţioneze corect. „Obiectivul general al proiectului îl constituie crearea unei strategii de imagine care să permită poziţionarea corectă a CNADNR în domeniul transporturilor rutiere la nivel naţional, cât şi internaţional”,