Radio Vacanţa şi World Vision România au lansat, în urmă cu două săptămâni cea de-a patra ediţie a campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă”. În cele două weekend-uri de la lansare, voluntarii World Vision şi echipa Radio Vacanţa au oferit brăţări de vacanţă copiilor de pe plajele din staţiunea Mamaia. „ Anul acesta acoperim toate plajele de pe litoralul românesc, săptămâna viitoare vom fi în Eforie Nord, împreună cu partenerii noștrii de la World Vision și vom duce la capăt acest proiect. Astăzi vom fi în Mamaia, pe plajă.” a spus Adelina Tocitu, coordonator campanie. Pentru al patrulea an consecutiv, Campania îşi propune să reducă numărul de copii care se rătăcesc anual pe plajă, prin oferirea cu titlu gratuit a unei “brăţări de vacanţă” şi organizarea a diferite evenimente pe plajele de pe litoralul românesc. Anul acesta, vor fi distribuite gratuit peste 15.000 de brăţări din Supertek 1, material asemănător hârtiei cerate, rezistent la apă, pe care se vor trece câteva elemente de identificare. „De 46 de ani se difuzează anunțuri la Radio Vacanța despre copii care se rătăcesc pe plajă. De când a început acest program am difuzat cam 20-30 de anunțuri. În 4 ani de zile am distribuit copiilor cu vârste de până în 7 ani, aproape 50.000 de astfel de brățări.” a adăugat Adelina Tocitu, coordonator campanie.
Campania “Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă” a fost iniţiată în 2010 de Radio Vacanţa şi World Vision România – Biroul Zonal Constanţa.
Radio Vacanţa şi World Vision România au lansat, în urmă cu două săptămâni cea de-a patra ediţie a campaniei „Copiii nu se pierd, ajung la Radio Vacanţa – Brăţara de Vacanţă”. În cele două weekend-uri de la lansare, voluntarii World Vision şi echipa Radio Vacanţa au oferit brăţări de vacanţă copiilor de pe plajele din staţiunea Mamaia. „ Anul acesta acoperim t