Retailerul de cosmetice Sephora şi lanţul de cafenele Starbucks îşi vor închide unităţile din AFI Palace Cotroceni la finalul anului viitor, spaţiile eliberate urmând a fi preluate de lanţul de magazine de parfumerie şi cosmetică Douglas, respectiv de Brioche Dorée, un lanţ de cafenele franţuzeşti adus în România în franciză de către Philippe Besadoux, CEO al grupului Kenvelo, şi de un partener al acestuia.
„Strategia noastră este aceea de a coopera cu partenerii care ne vor însoţi la drum pe termen lung, cum este cazul H&M şi Kenvelo, care merg cu noi în toate proiectele, inclusiv în Cehia“, a declarat pentru ZF David Hay, CEO al AFI Europe România, compania care deţine mallul de la Cotroceni. El explică faptul că Starbucks a ales să nu meargă la Ploieşti în mallul pe care AFI îl va deschide în acest an, motiv pentru care compania a decis să nu reînnoiască acordul pentru Bucureşti şi să ofere spaţiul ocupat acum lanţului de cafenele Brioche Dorée, ale cărui planuri de extindere sunt mai agresive în perioada următoare.
Besadoux, CEO al brandurilor de modă Kenvelo, Lee Cooper, TomTailor şi TimeOut, a adus Brioche Dorée alături de Stephane Lahaye, cei doi având planuri să dezvolte brandul în Bucureşti şi principalele oraşe din ţară. Cei doi asociaţi vor aduce din vară şi un brand francez de haine pe piaţa locală, MIM, care se adresează clienţilor cu venituri mici. „Brioche Dorée vrea să se extindă puternic spre deosebire de Starbucks“, spune Hay.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 12.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi