Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) a rezervat suma de 37.000 de euro pentru a-și îmbunătăți imaginea. Este vorba despre servicii de marketing pentru a afla gradul de satisfacție a românilor în ceea ce privește principalele autostrăzi ale țării.
Valoarea reprezintă suma a două contracte de achiziţie directă pe care CNADNR vrea să le încheie, fiecare, pe câte patru luni, ceea ce echivalează cu 440 de euro pe zi. Unul dintre contracte este pentru achiziţia de „servicii de consultanţă în gestiune marketing” şi se numeşte „Construirea de strategii de imagine referitoare la activitatea CNADNR”.
Valoarea estimată a contractului este de 64.033 de lei fără TVA, adică 79.400 de lei cu TVA. Criteriul de atribuire îl reprezintă preţul cel mai scăzut.
„O analiză a percepţiei publice asupra activităţii CNADNR va conduce la identificarea polilor de creştere economică, a verigilor slabe dezvoltate de infrastructură deficitară, a deformării percepţiei ca urmare a lipsei unor măsuri active de intervenţie în zona media şi de informare a utilizatorului asupra situaţiei curente, strategiilor de dezvoltare, a deficienţelor cauzate în implementarea proiectelor de limitele bugetare”, se arată în caietul de sarcini aferent procedurii de atribuire.
„Obiectivul general al proiectului îl constituie crearea unei strategii de imagine care să permită poziţionarea corectă a CNADNR în domeniul transporturilor rutiere la nivel naţional, cât şi internaţional”, se arată în același document.
Principalele obiective ale contractului se referă la: „Elaborarea unei metodologii de evaluare a imaginii CNADNR, poziţionarea faţă de societatea pe care o deserveşte, identificarea nevoilor utilizatorilor infrastructurii rutiere comparativ cu ritmul de dezvoltare a infrastructurii, identificarea unor tehnici de promovare a imaginii şi a efectului presupus a