Magazinul de aplicaţii App Store, care a împlinit săptămâna trecută cinci ani de activitate, a devenit o adevărată economie de sine stătătoare, scrie Financial Times.
În cei cinci ani de activitate, dezvoltatorii de aplicaţii au câştigat peste 10 miliarde de dolari din cele 850.000 din magazinul App Store.
Platforma online a pus bazele unor afaceri de milioane de dolari precum Angrybirds, aplicaţia de fotografii Instagram sau Shazam, programul prin care utilizatorii pot recunoaşte melodii în câteva secunde.
Pentru Apple, popularitatea platformei App Store printre clienţi şi dezvoltatorii de aplicaţii este un punct cheie pe piaţa de smartphone-uri şi tablete, unde competiţia între producători este tot mai intensă.
Miza a fost cu atât mai mare luna trecută când Apple a dezvăluit ultima versiune a software-ului pentru iPhone şi iPad, iOS 7.
În măsura în care componenta hardware nu diferenţiază în mare măsură compania în faţa rivalilor, Apple speră ca prin schimbarea radicală a sistemului de operare pe care o propune iOS 7 să-şi menţină rolul important pe care îl deţine în plan mondial în industria IT&C.
Directorul executiv al Apple, Tim Cook, numea iOS 7, „cea mai mare schimbare pentru iOS de la introducerea iPhone-ului”.
iOS 7 va fi disponibil pentru clienţii finali din această toamnă. Printre noutăţile pe care le aduce noul iOS 7 se numără o interfaţă nouă în care dimensiunea şi forma pictogramelor precum şi fonturile sunt schimbate, acces rapid la butoanele de dezactivare/activare pentru funcţiile de wi-fi, bluetooth, update-uri pentru aplicaţia Siri dar şi opţiuni noi pentru distribuirea şi organizarea imaginilor.
Magazinul de aplicaţii App Store, care a împlinit săptămâna trecută cinci ani de activitate, a devenit o adevărată economie de sine stătătoare, scrie Financial Times.
În cei cinci ani de activitat