Pe site-ul Inspecţiei Muncii sunt prezentate documentele care pot fi solicitate de inspectorii de muncă, în domeniul securităţii şi sănătăţii în muncă, informează Contzilla.ro. Principalele documente sunt certificatul de înmatriculare la Registrul Comerţului cu anexele aferente, autorizaţia de funcţionare din punct de vedere al protecţiei muncii.
Deciziile interne
Decizii interne pentru: personalul cu atribuţii în domeniul SSM, componenţa serviciului de SSM, conducătorii locurilor de muncă, personalul cu responsabilităţi conform NSSM (ex, manipulare depozitare recipiente cu oxigen; deservire instalaţii aer comprimat). Documentele Comitetului de Securitate şi Sănătate în Muncă (CSSM): decizia de înfiinţare, raportul anual al conducătorului unităţii în CSSM cu privire la situaţia securităţii şi sănătăţii în muncă, raportul medicului care asigura supravegherea stării de sănătate a salariaţilor, planul anual de măsuri în domeniul SSM şi fondul de cheltuieli necesar, programul de activitate al serviciului de SSM, Evaluarea riscurile de accidentare şi îmbolnăvire profesională la locurile de muncă, Dosarul medical individual, Fişa de aptitudini, Înscrierea în fişa de instructaj "Apt pentru lucru la înălţime", Foaia de parcurs, Raport de şedinţă siguranţa circulaţiei, Nota de comandă reparaţii, Programe de instruire, testare pe meserii sau activităţi, Măsuri tehnico oarganizatorice de prevenire alarmare, intervenţie, evacuare şi prim ajutor, Tematici de instruire, Diplomă de absolvire a cursurilor de protecţia muncii.
Verificarea testelor utilizate pentru evaluarea cunoştinţelor în procesul de instruire, Fişele individuale de instructaj de protecţia muncii, Procese verbale care să ateste modul de efectuare a instructajului periodic, Foaie de prezenţă. De asemenea, Normativul intern de acordare a echipamentelor individuale de protecţie (EIP) ş