Pe o piaţă în care vânzările sunt la minimumul ultimilor 20 de ani, vehiculele ce poartă marca Dacia fac furori în străinătate. Grupul Renault a anunţat creşteri cu 16,5% a numărului de maşini comercializate în primul semestru al anului, faţă de perioada similară din 2012.
“Vânzările Dacia au crescut cu 16,5% în primul semestru faţă de perioada similară a anului trecut, la circa 211.400 de unităţi, cu evoluţii pozitive în toate regiunile, datorită succesului Duster, dinamicii mai bune a modelelor Lodgy şi Dokker şi noilor variante Logan şi Sandero”, a anunţat Renault, săptămâna trecută.
SUV-ul ieftin produs la Mioveni, dar şi noile “feţe” pe care şi le-au tras Loganul şi Sandero au revitalizat pofta străinilor pentru Dacia. Vânzările noii variante a Sandero au crescut pe toate pieţele: Belgia (99%), Spania (61%), Turcia (35%), Franţa (32%) şi Italia (32%).
Totodată, Duster a înregistrat la nivelul grupului vânzări de 188.868 de unităţi, în urcare cu 50%, cel mai mare succes fiind înregistrat în India. Ceva mai slab s-au mişcat lucrurile chiar la noi “acasă”: vânzările au scăzut cu 19%!