ZIARELE CU CEL MAI MARE PROFIT DIN PUBLICITATE. Primele 10 ziare naționale care au atras cele mai mari volume de publicitate, în primul semestru al acestui an, dețin 29,7% din totalul investițiilor publicitare brute în print (calculat pe tarifele-listă), scrie Forbes.ro.
În primele șase luni ale acestui an, ziarul „Libertatea” a inserat 1.146 de machete publicitare, în valoare brută de 3,55 milioane euro (rate card), conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitate” (MIP), realizat de Biroul Român de Audit Transmedia.
Pe locul secund în topul bugetelor brute se află Ziarul Financiar, cu 3,14 milioane euro (rate card), reprezentând 1.449 inserții. Al treilea loc este ocupat de Click, cu 921 inserții, în valoare brută de 2,69 milioane euro (rate card). În apropiere se plasează Gazeta Sporturilor, cu un buget de 2,17 milioane euro, dar cu un număr de machete mult mai mic: 440.
Ziarele care au atras cele mai mari bugete de publicitate – semestrul I 2013
DOI ȘEFI LA TVR? La televiziunea publică se pregăteşte un transfer de putere. PSD, prin Cristian Zgabercea, apropiat al lui Radu Mazăre, câştigă teren în faţa PNL, reprezentat de Claudiu Săftoiu, scrie Evenimentul zilei.
„Pe ordinea de zi a şedinţei de miercuri, 10 iulie, s-a aflat un singur punct, aprobarea caietelor de sarcină pentru concursurile de ocupare a posturilor de Producător general, Director economic şi Director de ştiri, ocazie cu care am constatat că definirea postului de Producător general (cel ocupat acum provizoriu de Cristian Zgabercea, cel care va fi şi candidatul pentru definitivare) seamănă foarte mult cu cea a Directorului general!
Acest lucru i-a făcut pe unii să se întrebe dacă TVR va avea doi directori generali (unul de formă, unul în fapt) sau dacă PNL a cedat cu acte în regulă PSD postul de director general”, explică Valentin Nicolau.
TVR