Manechinele care defilează pe marile podumuri de modă sunt adesea descoperite de persoane angajate special ca să caute feţe noi şi interesante pentru a fi promovate în industria modellingului internaţional.
Lenny Zenga este scouter pentru compania One Management din SUA, iar principala lui ocupaţie este să caute şi să recruteze fete tinere pentru meseria de model.
Lenny activează în principal în New York, dar zonele cu cea mai bogată ofertă de fete frumoase nu diferă prea mult de la o metropolă la alta.
Scouterul a trecut în revistă locurile unde ai şansa să dai peste cele mai arătoase tinere, iar pe primul loc se află lanţurile de magazine fast-food, îndeosebi reţelele McDonald′s, unde se strâng, de regulă, adolescenţii, relatează Daily Mail.
Zonele turistice, în special cele foarte aglomerate, sunt şi ele potrivite pentru a descoperi noi talente. Nu în ultimul rând, frumoasele lumii pot fi întâlnite în magazinele în care îşi fac cumpărăturile foarte multe tinere, precum H&M sau Zara.
Structura osoasă a feţei este primul lucru la care se uită un scouter atunci când pune ochii pe un posibil viitor model de succes. Bineînţeles, contează foarte mult ca fata să fie cât mai tânără, în Europa fiind la mare căutare puştoaicele care abia au împlinit 12 ani.
Pe de altă parte, în New York s-a impus ca manechinele care defilează pe catwalk să aibă 18 ani, iar fetele care apar în reclame sau care sunt folosite pentru şedinţe foto ar trebui să aibă cel puţin 16 ani.
Odată remarcate de scouteri şi convinse să facă o carieră în modeling, fetele sunt preluate de agenţiile de modele şi incluse în programe de antrenament pentru a-şi tonifia corpul.