Automobile Dacia, cel mai mare constructor auto de pe piaţa locală, care va produce în acest an la Mioveni peste 330.000 de maşini şi care rulează anual afaceri de aproape trei miliarde de euro, se confruntă din acest an cu o concurenţă şi mai mare din partea uzinei Renault din Tanger, unde sunt produse acum modelele Dokker şi Lodgy, dar unde va intra în producţie luna aceasta şi Sandero.
WikiZF: Profilul companiei Automobile Dacia
În timp ce Mioveni plusează în ceea ce priveşte personalul bine instruit şi care produce automobile din noua generaţie de aproape zece ani, Tangerul vine cu avantajul amplasării strategice în port, de unde sunt mai puţin de 15 km până în Spania, o piaţă de aproape 700.000 de maşini anual. De cealaltă parte, România nu are în imediata vecinătate din UE nicio piaţă de peste 100.000 de unităţi.
Tanger vs. Mioveni
Infrastructura subdezvoltată, întârzierile majore atât în ceea ce priveşte dezvoltarea căilor ferate, dar şi a autostrăzilor fac ca uzina Dacia de la Mioveni să poată livra de aproape două ori mai încet decât uzina din Maroc, ceea ce poate afecta competitivitatea acesteia. Continuarea pe ZFCorporate
Automobile Dacia, cel mai mare constructor auto de pe piaţa locală, care va produce în acest an la Mioveni peste 330.000 de maşini şi care rulează anual afaceri de aproape trei miliarde de euro, se confruntă din acest an cu o concurenţă şi mai mare din partea uzinei Renault din Tanger, unde sunt produse acum modelele Dokker şi Lodgy, dar unde va intra în producţie luna aceasta şi Sandero.
WikiZF: Profilul companiei Automobile Dacia
În timp ce Mioveni plusează în ceea ce priveşte personalul bine instruit şi care produce automobile din noua generaţie de aproape zece ani, Tangerul vine cu avantajul amplasării strategice în port, de unde sunt mai puţin d