Levente Sălăjean, 30 de ani, un tânăr antreprenor din Satu Mare, şi-a transformat anul trecut pasiunea pentru muzică într-un mic business, deschizându-şi o firmă care comercializează instrumente muzicale.
„Am vrut să fiu şeful meu. Practic în România este greu să-ţi găseşti un job bun, un şef bun sau o echipă bună şi aşa am ajuns să-mi deschid această afacere.“
Activitatea firmei Music Depo SRL-D, cea care operează două showroomuri în Satu Mare şi Zalău şi un magazin online, a început în luna aprilie a anului trecut, iar până la finalul anului a înregistrat o cifră de afaceri de 50.000-70.000 de lei (12.000-15.000 de euro), iar pentru acest an antreprenorul nu a făcut estimări privind evoluţia vânzărilor.
În magazinul deţinut de Sălăjean cel mai ieftin instrument muzical este o drâmbă care costă 23 de lei, iar preţurile ajung pentru o chitară adusă la comandă până la 30.000 de euro. Cel mai scump instrument muzical vândut până acum de Music Depo a fost o chitară marca Gibson, care a costat 13.000 de euro (chitara a fost vândută în 2013 – n. red.), după cum afirmă antreprenorul.
Firma colaborează cu patru depozite din Germania, două din Statele Unite şi alte 10 din ţări membre ale UE, potrivit site-ului companiei.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 09.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care s