Șeful Departamentului Zonal de Subteran şi Conexe Motru, departament subordonat Uniunii Sindicatelor Minere din Oltenia, a reușit să revoluționeze modul de reparație a șoselei ce face legătura între municipiul Motru și comuna Slivilești, aceasta fiind și principala rută de tranzit a camioanelor care transportă cărbune din carierele private. Sindicalistul Cristea Fluerătoru, mereu conectat la banii din minerit, a reușit însă să creeze o pagubă de aproape 1.000.000 de lei în conturile actualului Complex Energetic Oltenia. Drumul în cauză a ajuns și în atenția organelor de anchetă, mai ales că la puțin timp de la „reparația” lui, la nici doi ani, calea de acces a ajuns într-o stare avansată de uzură, și nici până în prezent nu a fost recepționată.
O expertiză tehnico-contabilă, solicitată de către Parchetul de pe lângă Judecătoria Târgu-Jiu, demonstrează jaful de la reabilitarea drumului Ploștina-Știucani. Povestea începe în urmă cu șapte ani, prin 2006, când fosta SNLO a organizat licitație publică pentru atribuirea lucrărilor de modernizare a drumului, câștigătorul fiind declarat constructorul SC BEN&BEN SA Cluj-Napoca. Astfel, la 1.11.2006, firma din Cluj încheie cu SNLO un contract de achiziție cu valoarea de 4.157.190,03 de lei, cu TVA. Istoria se repetă doi ani mai târziu, când drumul necesită din nou intervenții de consolidare. Astfel, SNLO mai încheie în 11.04.2008 un contract cu firma clujeană în sumă de 299.336 de lei. Pentru ambele contracte, SC BEN&BEN SA Cluj-Napoca trebuia să încaseze circa 4,5 milioane de lei, însă valoarea facturată a fost de doar 3.987.095 de lei, cu TVA. Numai că drumul nici pe departe nu a fost reabilitat, fiind „presărat” nu doar cu gropile produse de mașinile supraîncărcate cu cărbune, ci și cu deficiențe ce au depășit cu mult limita penalului. Fluerătoru, „băiatul deștept” al afacerii
Cum-necum, deși contractul de ex