Retailerul german Kaufland, prezent pe piaţa locală cu o reţea de 85 de hipermarketuri cu preţuri mici, şi-a consolidat poziţia de lider al comerţului local, încheind anul trecut cu afaceri de 6,44 mld. lei (1,45 mld. euro), în creştere în moneda naţională cu 15% comparativ cu anul anterior.
WikiZF: Profilul companiei Kaufland
Germanii au reuşit să îşi păstreze pentru al doilea an consecutiv prima poziţie în topul jucătorilor din comerţul modern şi s-au îndepărtat de următorii clasaţi, francezii de la Carrefour (cu afaceri totale de 1,12 mld. euro) şi Metro Cash&Carry (1,018 mld. euro, potrivit raportului oficial al companiei, germanii nu şi-au publicat situaţia la Ministerul de Finanţe).
Cum a răsturnat Kaufland topul celor mai mari retaileri
„Avantajul Kaufland a fost şi este faptul că au imagine de hipermarket, dar politică de preţ de discounter. Astfel, au asociat brandul cu preţuri mici. Mai mult, au avut deschideri în zonele locuite, în centrele oraşelor unde oamenii au putut ajunge şi pe jos“, spune Marcelo Mihai, senior consultant în cadrul companiei de consultanţă Geva&Company. Continuarea pe ZFCorporate
Retailerul german Kaufland, prezent pe piaţa locală cu o reţea de 85 de hipermarketuri cu preţuri mici, şi-a consolidat poziţia de lider al comerţului local, încheind anul trecut cu afaceri de 6,44 mld. lei (1,45 mld. euro), în creştere în moneda naţională cu 15% comparativ cu anul anterior.
WikiZF: Profilul companiei Kaufland
Germanii au reuşit să îşi păstreze pentru al doilea an consecutiv prima poziţie în topul jucătorilor din comerţul modern şi s-au îndepărtat de următorii clasaţi, francezii de la Carrefour (cu afaceri totale de 1,12 mld. euro) şi Metro Cash&Carry (1,018 mld. euro, potrivit raportului oficial al com