Florin Ciobanu, marketing manager al grupului Rădăcini, una dintre cele mai importante afaceri antreprenoriale din sectorul auto, spune că raportul dintre vânzările de maşini noi şi cele second-hand a ajuns de unu la zece pentru că oamenii sunt tentaţi ca
pentru o diferenţă de 500-600 de euro să meargă către un second-hand pe care îl cumpără cu un mare risc. Continuarea pe ZFCorporate
Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine Vizualizari: Printeaza Aboneaza-te:RSSNewsletterTrimite stirea pe:TwitterFacebookMail Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine
Florin Ciobanu, marketing manager al grupului Rădăcini, una dintre cele mai importante afaceri antreprenoriale din sectorul auto, spune că raportul dintre vânzările de maşini noi şi cele second-hand a ajuns de unu la zece pentru că oamenii sunt tentaţi ca
pentru o diferenţă de 500-600 de euro să meargă către un second-hand pe care îl cumpără cu un mare risc. Continuarea pe ZFCorporate
Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine Vizualizari: Printeaza Aboneaza-te:RSSNewsletterTrimite stirea pe:TwitterFacebookMail Intră în comunitatea Facebook Ziarul Financiar, locul unde ziarul vorbeşte cu tine