In prima jumătate a acestui an, casa de brokeraj Tradeville a realizat o cifră de afaceri de 3,19 milioane lei, consemnând o creştere de 22% faţă de perioada similară din 2012, informează un comunicat al firmei sosit pe adresa redacţiei. Documentul citat pune această creştere a activităţii pe seama atragerii de noi investitori pe piaţa de capital. Astfel, compania a deschis în acest an 755 de conturi noi, dintre care mai mult de jumătate pentru tranzacţii în pieţele financiare internaţionale. De asemenea, 2.200 de clienţi ai Tradeville au efectuat cel puţin o tranzacţie în 2013, ceea ce înseamnă cu 11% mai mult decât în primele şase luni ale anului trecut.
"Tradeville a menţinut trendul pozitiv al afacerilor datorită atragerii investitorilor de la intermediarii care şi-au încheiat activitatea şi a întregirii echipei cu o parte din brokerii acestora şi prin creşterea numărului de clienţi rezultaţi din programul educaţional dezvoltat de Tradeville", a declarat directorul general Mihaela Bîciu, conform comunicatului. Afacerile în creştere au ajutat compania să revină pe profit, rezultatul net al exerciţiului pe primele două trimestre ridicându-se la 300.000 de lei. În 2012 compania, clasată pe locul doi în topul intermediarilor din punctul de vedere al cifrei de afaceri, raportată la 4,98 milioane lei, a încheiat cu pierderi de 1,9 milioane lei. Acestea au rezultat în urma închiderii operaţiunilor din Bulgaria şi după investiţiile făcute pentru aducerea de noi produse la cota Bursei de Valori Bucureşti, între care acţiuni ale unor companii cu branduri renumite din pieţele internaţionale şi primul ETF românesc având o componenţă a coşului similară cu cea a indicelui BET.
In prima jumătate a acestui an, casa de brokeraj Tradeville a realizat o cifră de afaceri de 3,19 milioane lei, consemnând o creştere de 22% faţă de perioada similară din 2012, informează