Cele mai performante proiecte, în funcţie de veniturile realizate pentru fiecare metru pătrat de mall, sunt Băneasa, Cotroceni, Iulius Cluj, Bucureşti Mall, City Park Constanţa şi complexul comercial Orhideea, cu încasări de circa 30 euro/mp lunar.
Ierarhia la vârf în piaţa centrelor comerciale a rămas neschimbată anul trecut, unde mallurile dominante din Bucureşti - Băneasa Shopping City şi AFI Palace Cotroceni - au realizat cele mai mari venituri, în timp ce Bucureşti Mall, „pionierul“ acestei pieţe, continuă să piardă teren în aşteptarea unei renovări care întârzie să înceapă, reiese dintr-o analiză a ZF asupra celor mai importante 50 de centre comerciale din România. Continuarea pe ZFCorporate
Cele mai performante proiecte, în funcţie de veniturile realizate pentru fiecare metru pătrat de mall, sunt Băneasa, Cotroceni, Iulius Cluj, Bucureşti Mall, City Park Constanţa şi complexul comercial Orhideea, cu încasări de circa 30 euro/mp lunar.
Ierarhia la vârf în piaţa centrelor comerciale a rămas neschimbată anul trecut, unde mallurile dominante din Bucureşti - Băneasa Shopping City şi AFI Palace Cotroceni - au realizat cele mai mari venituri, în timp ce Bucureşti Mall, „pionierul“ acestei pieţe, continuă să piardă teren în aşteptarea unei renovări care întârzie să înceapă, reiese dintr-o analiză a ZF asupra celor mai importante 50 de centre comerciale din România. Continuarea pe ZFCorporate