Firmele de construcţii deţinute de Dorinel Umbrărescu, Spedition UMB şi Tehnostrade, vor construi cei 22 de kilometri ai lotului al patrulea al autostrăzii Lugoj-Deva, după ce Curtea de Apel a respins decizia luată în urmă cu o lună de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC), prin care cele două companii pierdeau contractul de circa 98 de milioane de euro.
Contestaţia a fost depusă de firma austriacă Strabag, iar CNSC a motivat decizia prin care Spedition UMB şi Tehnostrade pierdeau contractul prin faptul că cifra de afaceri a celor două companii era mai mică decât cea stipulată în caietul de sarcini, dar şi pentru că oferta financiară cu care cele două firme ale lui Umbrărescu au câştigat este cu 40% mai mică decât valoarea estimată de construcţie.
Cele două firme ale lui Umbrărescu mai au încă un proces în care contestă faptul că ofertele sale pentru loturile 2 şi 3 ale autostrăzii Lugoj-Deva au fost descalificate pentru că cifra de afaceri a asocierii, dar şi ofertele financiare depuse, ar fi fost prea mici.
Firmele de construcţii deţinute de Dorinel Umbrărescu, Spedition UMB şi Tehnostrade, vor construi cei 22 de kilometri ai lotului al patrulea al autostrăzii Lugoj-Deva, după ce Curtea de Apel a respins decizia luată în urmă cu o lună de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor (CNSC), prin care cele două companii pierdeau contractul de circa 98 de milioane de euro.
Contestaţia a fost depusă de firma austriacă Strabag, iar CNSC a motivat decizia prin care Spedition UMB şi Tehnostrade pierdeau contractul prin faptul că cifra de afaceri a celor două companii era mai mică decât cea stipulată în caietul de sarcini, dar şi pentru că oferta financiară cu care cele două firme ale lui Umbrărescu au câştigat este cu 40% mai mică decât valoarea estimată de construcţie.
Cele două firme ale lui Umbrăresc