Campioana en-titre în DTM continuă seria de succese - producţia modelului de serie a ajuns la final după ce au fost construite peste 40.000 de unităţi.
După câştigarea tuturor titlurilor din Deutsche Tourenwagen Masters (DTM) în 2012, BMW M3 a continuat seria victoriilor şi în acest an competiţional. Iar versiunea de curse va fi implicată în bătălia pentru victorie şi în acest sezon.
Modelul de serie a ajuns deja la linia de sosire odată cu anunţul făcut de BMW M GmbH cu privire la finalul producţiei celei de-a patra generaţii BMW M3 Coupé. Maşina sport foarte performantă, din care a luat naştere versiunea DTM care s-a impus anul trecut, îşi va încheia cariera după ce peste 40.000 de unităţi au părăsit linia de asamblare.
BMW M3 Coupé încheie o carieră extraordinară pe piaţa auto mondială. Propulsat şi el de un motor V8 de înaltă turaţie, BMW M3 Cabriolet va continua să fie produs până în luna septembrie 2013.
Încă de la prima generaţie prezentată în 1986, BMW M3 a devenit referinţa maşinilor sport pentru acest segment atât pe şosea, cât şi pe circuit. Cea mai recentă generaţie BMW M3 a adus noi elemente în această poveste specială de succes. Producţia BMW M3 Coupé - lansat în 2007 - a depăşit 40.000 de unităţi, în timp ce BMW M3 Sedan a fost construit în aproape 10.000 de unităţi. Până în prezent, aproape 16.000 de unităţi BMW M3 Cabriolet au fost produse. În total au fost livrate în România 22 de unităţi, din care 17 BMW M3 Coupé.
Cea mai importantă particularitate comună a celor trei versiuni de caroserie este sistemul de propulsie şi tehnologia şasiului, derivare direct din motorsport. Motorul de 4,0 litri, primul V8 care a echipat un model M3 de serie, dezvoltat exclusiv pentru BMW M3, are cele două rânduri de cilindri dispuse în unghi de 90 de grade. Propulsorul dezvoltă o putere maximă de 309 kW/420 CP,