"Cumparatorii romani sunt din ce in ce mai stresati de povestile aparute cu privire la ansambluri nefinalziate, la tavane care cad, la preturi si termene de finalizare nerespectate, motiv pentru care, in lipsa unor norme si standarde care sa ii protejeze, devin din ce in ce mai reticenti la achizitionarea unui apartament nou, mai ales daca vorbim despre unul in stadiu de proiect."
Asa incepe procesul de "tepuire" a beneficiarului unei locuinte noi, semnata Adama. Paragraful de mai sus apartine in totalitate dezvoltatorului imobiliar si apare pe site-ul lor oficial. In cele ce urmeaza va veti convinge, inca o data, ca vorbele nu fac doi bani, nici macar atunci cand sunt parafate iar in spatele lor sta un contract stufos.
In galeria foto de mai jos se pot "admira" promisiunile celor de la ADAMA, ce-i drept, ramase la stadiul de... cuvinte goale. Nu numai ca-si acopera foarte atent interesele, punand responsabilitatea fata de client pe ultimul loc, dar si refuza orice initiativa de cooperare venita din partea pagubitilor. Si nu vorbim doar despre tergiversarile specifice firmelor-fantoma care evita pe cat posibil contactul cu clientul nemultumit, ci despre un refuz total si agresiv de a-i asculta reprosurile.
Cat despre "Evocasa Orizont este un cartier unic prevăzut cu 800 de unităţi locative, un amplu şi modern ansamblu rezidenţial – răspunsul perfect la toate dorinţele tale şi ale celor dragi ţie. Bulevarde, piaţete, spaţii verzi întinse, grădini vesele, un centru de recreere şi spa, plus multe alte facilităţi se îmbină în acest cartier amplu, minunat.", va veti convinge, in cele ce urmeaza, ca realitatea este cu totul alta:
Si pentru ca nu vrem sa ni se reproseze ca alteram imaginea excelenta a locuintelor ADAMA bazandu-ne pe un singur client nemultumit, am adunat si alte plangeri