Proprietarii celor mai mari 50 de malluri din România, în funcţie de veniturile realizate în 2012, au raportat anul trecut încasări cumulate de aproape 350 mil. euro de la chiriaşi, în timp ce banii cheltuiţi de clienţi în magazinele acestor proiecte pot fi estimaţi la circa 2,5 mld. euro, potrivit unei analize a ZF. pe baza datelor de la Ministerul Finanţelor.
Mallurile din Băneasa şi Cotroceni, în care clienţii lasă anual circa jumătate de miliard de euro, au fost şi anul trecut în topul încasărilor, în timp ce din afara Bucureştiului proiectele cu cele mai bune rezultate sunt Iulius Mall din Timişoara şi Cluj, aflate în portofoliul omului de afaceri Iulian Dascălu.
Primele două malluri din Capitală - Bucureşti Mall şi Plaza România - au pierdut teren, veniturile scăzând în 2012 cu 11,6%, respectiv 25%, faţă de anul precedent.
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 16.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Proprietarii celor mai mari 50 de malluri din România, în funcţie de veniturile realizate în 2012, au raportat anul trecut încasări cumulate de aproape 350 mil. euro de la chiriaşi, în timp ce banii cheltuiţi de clienţi în magazinele acestor proiecte pot fi estimaţi la circa 2,5 mld. euro, potrivit unei anali