Sursa foto: Capital.ro
Principalele agenții de media din România au avut împreună afaceri de peste 300 de milioane de euro în 2012. Jumătate dintre acestea au înregistrat anul trecut o creştere a cifrei de afaceri comparativ cu anul precedent, potrivit datelor de la Ministerul Finantelor. Iar creşterile sunt de la câteva zeci de mii la câteva milioane de euro.
Media Investiment, parte a holdingului The Group, este agenţia cu cea mai mare cifră de afaceri în 2012, peste 50,3 milioane de euro.
La fel ca în cazul cifrei de afaceri, jumătate dintre agenţiile de media au înregistrat creşteri ale profitului şi jumătate au suferit scăderi.
Zenith Media Communications este agenţia care a înregistrat cea mai mare creştere a profitului anul trecut, de 1,6 milioane de euro. Aceasta este urmată de Starcom MediaVest (763.000 de euro) şi Opti Media (376.000 de euro).
Alte informaţii extrase din datele de la Ministerul Finanţelor
Printre agenţiile care au mai înregistrat creşteri semnifiate ale cifrei de afaceri anul trecut, faţă de anul precedent, se mai numără: Media Investment (2,9 milioane de euro), MediaCom Romania (2,6 milioane de euro) şi McCann Erickson (2,2 mililioane de euro).
Agenţia Media Invest a avut cel mai mare profit anul trecut, de 2,4 milioane de euro, urmată de Zenith Media Communications (1,9 milioane de euro) şi McCann Erickson (1,7 milioane de euro).
Cifrele de afaceri şi profitul sau pierderile principalelor agenţii de media
* B.V. McCann Erickson reuneste atat bugetele de media administrate de Universal McCann, cat si pe cele de creatie ale McCann Erickson Sursa foto: Capital.ro
Principalele agenții de media din România au avut împreună afaceri de peste 300 de milioane de euro în 2012. Jumătate dintre acestea au înregistrat anul trecut o creştere a cifrei de afaceri comparativ cu anul precedent, potrivit dat