Mancam mult si prost. Mezeluri ieftine, pline de tot felul de “artificii”, umflate cu apa si coloranti! Ce trebuie sa stim despre mezelurile, branzeturile si produsele “traditionale”, aflati dintr-un material realizat de DailyBusiness.ro
Sondajele privind comportamentul de consum al romanilor arata ca, in procesul alegerii produselor alimentare, primeaza doua criterii – unul este aspectul, iar cel de-al doilea este pretul. Abia apoi urmeaza celelalte criterii, precum continutul, calitatea, termenul de garantie etc.
Avand o asemenea grila de alegere, cei mai multi dintre romani isi fac cumparaturile in functie de pret si cantitate. Produsele la “promotii”, cu preturi spectaculos de mici, in cantitati incomparabil mai mari decat concurenta, sunt cele mai vandute.
Patronatele din industria alimentara trag un nou semnal de alarma privind oferta de produse de pe galantarele din hypermarket-urile romanesti.
“Avem, din pacate, o cultura alimentara destul de precara”, spune Sorin Minea, presedintele asociatiei patronale din industria alimentara Romalimenta.
“Suntem tentati sa alegem produsele ieftine, stimulati fiind printr-un marketing inteligent ca facem un adevarat chilipir. Suntem stimulati sa credem ca ii pacalim pe producatorii care vand scump, ca aia umfla preturile ca sa ne fure banii din buzunar, ca suntem mai inteligenti si ne descurcam cu succes in jungla din magazine. Este o falsa impresie intretinuta de cei care produc ieftin si prost”, a declarat Minea, intr-un reportaj la NTV.
Teoria chilipirului functioneaza cu succes la romani. Suntem manipulati sa credem ca daca am cumparat un produs alimentar ieftin, am facut cea mai buna alegereSorin Minea, presedintele Romalimenta
Potrivit lui Minea, ideea, ce functioneaza cu succes la romani, dovada vanzarile in crestere ale marcilor private,