Si-au dorit ca brandul lor sa fie o alternativa pentru rochiile de birou clasice...de cele mai multe ori creatii drepte, in culori sobre sau pe care le poti intalni foarte des. Asa ca in toamna lui 2011, patru antreprenoare cu experienta in publicitate au lansat Tulipe Nero.
Cele patru fondatoare sunt Andreea Popescu, Nicoleta Padure, Vera Gavrila si Mihaela Paduraru si au varste intre 33 si 38 de ani.
„Vrem ca Tulipe Nero sa constituie o alternativa pentru rochiile de birou, aproape tip uniforma, pe care le poti achizitiona din magazine mass-market”, spune Andreea Popescu (foto), cea care coodoneaza afacerea si creatia produselor.
Rochiile sunt realizate in serie scurta, cu patru marimi pentru un anumit model, cu un anumit imprimeu.
„Ceea ce inseamna ca te poti intalni cu maximum trei persoane care sa aiba o rochie identica”, mai spune Popescu.
In primul an de dupa lansare, Tulipe Nero a vandut peste o suta de piese, iar pana acum antreprenoarele au lansat patru colectii. Cea mai recenta, cea de primavara –vara 2013 se numeste „Prinde Aripi”, iar imprimeurile se axeaza pe elemente ale aparatelor de zbor.
Hainele Tulipe Nero pot fi achizionate online, de pe site-ul www.tulipenero.ro, iar preturile variaza intre 150 si 320 de lei.
Citeste si:Platforma online de promovare a designerilor romani, Molecule-F.com, vizeaza strainatateaA creat cu 5.000 de euro un site care dicteaza tendintele printre designerii romani. Acum se extinde in strainatateAndreea Boaca este noul director general iLeo
Andreea Popescu nu a oferit date despre investitia initiala, vanzari ori profitabilitate.
„Nu am pornit aceste proiect cu cifrele pe masa, incercand sa urmarim o rata de profitabilitate in crestere sau cu estimari exclusiv orientate spre bani, ci din dorinta de a incepe un demers vestimentar, prin care sa ne exprimam pref