Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) recomandă televiziunilor şi radiourilor să susţină campania de educare şi informare a populaţiei referitoare la utilitatea şi necesitatea folosirii corecte a numărului 112, care este derulată de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS), relateaza Mediafax.
Conform articolului 142 din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, Secţiunea a 10-a, mesajele noncomerciale care vor fi difuzate în cadrul acestei campanii nu vor fi incluse în calculul duratei legale alocate publicităţii şi vor respecta următoarele condiţii cumulative: a) difuzarea mesajelor va fi gratuită, fără obligaţie de contrapartidă directă sau indirectă; b) mesajele vor fi grupate şi separate de alte mesaje publicitare şi identificate între coperte cu menţiunea “Mesaj de interes public”.
Potrivit CNA, care face trimitere la prevederile Legii audiovizualului, “decizia editorială de difuzare a unor spoturi radio/TV aparţine exclusiv radiodifuzorului”.
Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA) recomandă televiziunilor şi radiourilor să susţină campania de educare şi informare a populaţiei referitoare la utilitatea şi necesitatea folosirii corecte a numărului 112, care este derulată de Serviciul de Telecomunicaţii Speciale (STS), relateaza Mediafax.
Conform articolului 142 din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, Secţiunea a 10-a, mesajele noncomerciale care vor fi difuzate în cadrul acestei campanii nu vor fi incluse în calculul duratei legale alocate publicităţii şi vor respecta următoarele condiţii cumulative: a) difuzarea mesajelor va fi gratuită, fără obligaţie de contrapartidă directă sau indirectă; b) mesajele vor fi grupate şi separate de alte mesaje publicitare şi identificate între coperte cu menţiunea “Mesaj de interes public”.
Potrivit CNA, care face trimitere la prevederile Legii audiovizual