Florin Ciobanu, marketing manager al grupului Rădăcini, una dintre cele mai importante afaceri antreprenoriale din sectorul auto, spune că raportul dintre vânzările de maşini noi şi cele second-hand a ajuns de unu la zece pentru că oamenii sunt tentaţi ca
pentru o diferenţă de 500-600 de euro să meargă către un second-hand pe care îl cumpără cu un mare risc.
„Am făcut o analiză simplă: am luat din piaţă câteva anunţuri, am verificat prin sistemele noastre respectivele maşini în programul de garanţie al producă torului şi ne-am dat seama că ceea ce se declara la vânzare nu era kilometrajul real. Ar trebui ca acest lucru să fie pus în lege şi să fie sancţionat penal pentru că se poate înşela clientul şi poate produce prejudicii. Jumătate dintre maşinile pe care le-am inspectat nu aveau kilometrajul declarat. În medie între 50.000 şi 60.000 de kilometri sunt daţi înapoi“, a spus Florin Ciobanu la ZF Live.
Vedeţi aici emisiunea integrală din data de 15 iulie 2013
Citiţi articolul integral pe www.zfcorporate.ro
Acest articol a apărut în ediţia tipărită a Ziarului Financiar din data de 16.07.2013
ZF Corporate este serviciul specializat de ştiri cu plată al Ziarului Financiar. Pentru a putea citi aceste ştiri trebuie să vă abonaţi la ZF Corporate sau la unul din cele 12 fluxuri ale sale, profilate pe sectoare de activitate (Bănci, Retail, Imobiliare şi altele). Detalii de abonare la ZF Corporate: Alexandru Matei (tel. fix: 0318.256.286, tel. mobil: 0766.606.994) sau trimiteţi un email cu datele dumneavoastră de contact prin care solicitaţi informaţii şi abonare la adresa alexandru.matei@zf.ro sau stefan.paraschiv@m.ro. Veţi fi contactat în maximum o oră.
Florin Ciobanu, marketing manager al grupului Rădăcini, una dintre cele mai importante afaceri antreprenoriale din sectorul auto, spune că rapor