Agentia Springer & Jacoby Romania a castigat licitatia pentru contul de comunicare al Skoda, in urma unui proces de selectie desfasurat in luna iunie a acestui an.
Marca de automobile Skoda a trecut de-a lungul timpului printr-o dezvoltare dinamica. Daca in anul 1895, mecanicul Vaclav Laurin si librarul Vaclav Klement din Mlada Boleslav (Cehia) incepeau productia de biciclete numite “Slavia”, patru ani mai tarziu incepea productia de motociclete, pentru ca in anul 1905 sa apara si primele automoblile.
Skoda, marca internationala provenita din Cehia, face parte din grupul Volkswagen din 1991, iar in Romania este detinuta de Porsche Group.
In anul 2012, la nivel mondial au fost vandute 939.200 de autoturisme Skoda, in crestere cu 6,8 % fata de anul anterior. Skoda Octavia insumeaza vanzari de 409.600 unitati.
La nivel mondial, in topul vanzarilor Skoda se mai afla modelele Fabia, Superb, Yeti, Rapid, Citigo si Roomster.
Springer & Jacoby Romania, membra a IAA (International Advertising Association) incepand cu anul 2009, membra a Platformei Europene de Dezvoltare (EDP), este o agentie de publicitate full service, avand in portofoliu clienti precum Henkel, Lafarge, Merck Millipore, Dr. Reddy’s, Austrotherm, Schachermayer, Akzo Nobel, Malaysian Palm Oil Council, Foradex.
Skoda se afla pe locul 10 in topul marcilor auto care cheltuiesc cei mai multi bani pe publicitate in Romania.
Citeste si Test-drive: Ce noutati aduce noua generatie Skoda Octavia (Foto-Video)
Agentia Springer & Jacoby Romania a castigat licitatia pentru contul de comunicare al Skoda, in urma unui proces de selectie desfasurat in luna iunie a acestui an.
Marca de automobile Skoda a trecut de-a lungul timpului printr-o dezvoltare dinamica. Daca in anul 1895, mecanicul Vaclav Laurin si librarul Vaclav