Sectorul parcurilor industriale - scadere mai mica decat in imobiliare. Sectorul parcurilor industriale a suferit o scadere mai mica decat domeniul imobiliar, in perioada de criza, potrivit analistului Radu Zilisteanu, doctor in economie. Domnia sa ne-a spus ca, datorita facilitatilor pe care le ofera, parcurile industriale au fost intotdeauna atractive pentru investitori. Radu Zilisteanu ne-a explicat: "Ideea parcurilor industriale a fost atractiva inca de la inceput, fiind dublata de facilitatile fiscale, asa cum se intampla inainte cu zonele libere. Cei care opteaza pentru parcurile industriale beneficiaza de o serie de facilitati, atat fiscale, cat si de alta natura, cum ar fi cele legate de utilitati si de pretul terenurilor - avand in vedere ca aceste parcuri sunt situate in afara oraselor, terenurile sunt mai ieftine", scrie Bursa.ro.
De ce nu vom vedea prea curand metrou la Otopeni. Calculele reci arata ca linia M6, care este planificata sa lege Capitala de Aeroportul Henri Coanda, nu are de fapt sanse sa devina realitate in urmatoarea perioada La inceputul lui iulie, ministrul transporturilor, Relu Fenechiu, a pus pentru prima data in mod oficial sub semnul intrebarii un proiect pe care unii il declarasera deja, mai mult sau mai putin public, drept utopic. "In ceea ce priveste magistrala 6 de metrou dintre Gara de Nord si Otopeni, dati-mi voie sa va spun ca suma de 1,2 miliarde de euro, la cat este estimat costul acesteia, mie personal mi se pare uriasa", a afirmat el. In locul metroului, spunea ministrul, ar trebui reabilitata si prelungita linia ferata deja existenta pe traseul Bucuresti Nord-Chitila - Mogosoaia - Balotesti, anunta Capital.ro.
Christine Lagarde la Bucuresti: Temele "elevului model" al austeritatii si beneficiile "scolarizarii" sale. Christine Lagarde, directorul FMI, se afla luni si marti la Bucuresti unde se va intal