Agentiile care impart banii de publicitate in mass-media din Romania au inregistrat, aproape fara exceptie, profit in 2012, potrivit datelor publicate de Ministerul Finantelor, scriu jurnalistii de la HotNews intr-o sinteza referitoare la piata de publicitate.
Potrivit sursei citate, agentia Media Investment a inregistrat cea mai mare cifra de afaceri, fiind urmata de McCann Erickson (care desfasoara atat activitati de media buying, cat si de creatie publicitara), Zenith Media si Initiative Media. Agentiile au fost luate in vizor, anul acesta, de guvernul Ponta, care a adoptat o ordonanta de urgenta ce limiteaza rolul agentiilor de media in traseul banilor din publicitatea TV. Cifrele de afaceri si profitul agentiilor de media contrasteaza izbitor cu rezultatele principalelor companii de media din Romania, care, in cea mai mare parte, au inregistrat pierderi in 2012.
Din datele publicate de Ministerul Finantelor reiese, intre altele, ca:
Materialul integral, AICI.
Agentiile care impart banii de publicitate in mass-media din Romania au inregistrat, aproape fara exceptie, profit in 2012, potrivit datelor publicate de Ministerul Finantelor, scriu jurnalistii de la HotNews intr-o sinteza referitoare la piata de publicitate.
Potrivit sursei citate, agentia Media Investment a inregistrat cea mai mare cifra de afaceri, fiind urmata de McCann Erickson (care desfasoara atat activitati de media buying, cat si de creatie publicitara), Zenith Media si Initiative Media. Agentiile au fost luate in vizor, anul acesta, de guvernul Ponta, care a adoptat o ordonanta de urgenta ce limiteaza rolul agentiilor de media in traseul banilor din publicitatea TV. Cifrele de afaceri si profitul agentiilor de media contrasteaza izbitor cu rezultatele principalelor companii de media din Romania, care, in cea mai mare parte, au inregistrat pierderi in 2012.
Din d