Facebook ia în considerare intentarea unui proces juridic împotriva unui mic salon de frizerie din Dubai care se numeşte Facelook, scrie Daily Mail.
Nu doar denumirea sa seamănă izbitor cu cea mai mare reţea de socializare din lume Facebook, ci şi logo-ul.
Facebook investighează dacă frizeria pentru bărbaţi Facelook i-a încălcat drepturile ce ţin de proprietatea intelectuală,în timp ce reprezentanţii firmei din Dubai spun că orice asemănare este o simplă coincidenţă.
Proprietarul salonului, care a vrut să rămână anomim, a declarat publicaţiei The National că firma este înregistrată sub legile Emiratelor Arabe.
“Am înfiinţat compania cu numele Facelook, dar mai târziu, când am lansat salonul, brandul semănă din coincidenţă cu Facebook. Pentru un om obişnuit brandurile par asemănătoare, însă culoarea şi fontul diferă de cele ale Facebook”, a declarat el.
Pe de altă parte, un purtător de cuvânt al Facebook a declarat pentru The National: “Acordăm o mare atenţie protejării brandului şi vom trata cu atenţie acest caz”.
Facebook ia în considerare intentarea unui proces juridic împotriva unui mic salon de frizerie din Dubai care se numeşte Facelook, scrie Daily Mail.
Nu doar denumirea sa seamănă izbitor cu cea mai mare reţea de socializare din lume Facebook, ci şi logo-ul.
Facebook investighează dacă frizeria pentru bărbaţi Facelook i-a încălcat drepturile ce ţin de proprietatea intelectuală,în timp ce reprezentanţii firmei din Dubai spun că orice asemănare este o simplă coincidenţă.
Proprietarul salonului, care a vrut să rămână anomim, a declarat publicaţiei The National că firma este înregistrată sub legile Emiratelor Arabe.
“Am înfiinţat compania cu numele Facelook, dar mai târziu, când am lansat salonul, brandul semănă din coincidenţă cu Facebook. Pentru un om obişnuit brandurile par asemănătoare, î