IAȘI. Un avocat a pierdut litigiul intentat companiei Vodafone România SA.
Judecătoria Iași a respins ca neîntemeiată acțiunea formulată de avocatul Ciprian Mitoșeriu împotriva celor de la Vodafone România SA. În urmă cu câteva luni, Mitoșeriu a dat în judecată Vodafone, cerând nu numai înlocuirea aparatului Samsung Galaxy S2, ci și daune de 6.000 de euro, pentru că nu l-a putut utiliza. Mai mult, avocatul voia ca judecatorii să dispună rezilierea contractului încheiat pentru servicii de telefonie. Acesta și-a cumpărat telefonul în ianuarie 2012 pentru cabinet și, inițial, acesta a părut să funcționeze normal.
El a menționat în fața instanței că, după aproximativ o lună, a fost atenționat de mai multe persoane că s-a încercat contactarea sa telefonică, însă terminalul GSM părea a fi închis. Avocatul a susținut că a cerut repararea aparatului, dar fie îl primea tot stricat, fie i se răspundea că defectul nu a fost confirmat. Reclamantul a adăugat că i s-a spus că nu se poate înlocui telefonul fără acceptul producătorului.
Mitoșeriu li s-a mai plâns judecătorilor că problemele cu telefonul l-au costat scump, deoarece ar fi pierdut mai multe contracte de asistență juridică. Pe de altă parte, în răspunsurile trimise avocatului, reprezentanții Vodafone au susținut că taxele de abonament au fost reduse pentru perioada în care aparatul a stat în service și că service-ul autorizat urmează o procedură agreată de producătorul aparatului.
IAȘI. Un avocat a pierdut litigiul intentat companiei Vodafone România SA.
Judecătoria Iași a respins ca neîntemeiată acțiunea formulată de avocatul Ciprian Mitoșeriu împotriva celor de la Vodafone România SA. În urmă cu câteva luni, Mitoșeriu a dat în judecată Vodafone, cerând nu numai înlocuirea aparatului Samsung Galaxy S2, ci și daune de 6.000 de euro, pentru că nu l-a putut utiliza. Mai mult, avocatul voia ca