În articolul din această săptămână, am discutat cu Paul Soll despre modalitățile de promovare ale propriului business utilizând rețelele sociale.
În cele ce urmează, iată ce ne-a spus Paul despre modalitățile de lucru care vor contribui la succesul de ansamblu al strategiei tale de marketing:
“După ce am punctat aspectele legate de nevoia de a-ți crea un website pentru localul/business-ul tău, propun să “intrăm” acum pe pagina ta de Facebook și să vedem dacă în spatele “ei” se ascunde o strategie de marketing.
Ei bine, ce părere ai?
Și, bineînțeles, să vedem dacă strategia ta chiar funcționează! Nu uita, nu toată lumea iubește Facebook-ul, dar majoritatea clienților tăi sunt prezenți și acolo!
Dacă nu ai o strategie cu obiective precise pentru pagina ta de Facebook (like), atunci nu vei ști dacă există cu adevărat un feedback pentru eforturile tale în “media socială”!
Oricum, ține minte, pagina ta de business pe Facebook nu trebuie să stea pe loc și tu să uiți cu desăvârșire de ea. Face parte din strategia ta de marketing!
De ce anume ai nevoie să începi? Un website bun (vezi articolul precedent) Un model clar de business plan Un sistem de livrare a mail-urilor (mailing list) O pagină de Facebook optimizată – este important să ai elementele de bază înainte de a începe marketing-ul pe Facebook!
Odată ce te-ai asigurat de aceste patru elemente, atunci poți începe să integrezi strategia de promovare pe Facebook în planul tău de marketing.
Iată și cei 4 pași de urmat!
1. Stabilește-ți obiectivele!Orice strategie începe cu trasarea unor obiective. Ce vrei să obții de la pagina ta de Facebook? Ce vrei să comunici clienților pe pagina ta de Facebook? Promoțiile care să-ți aducă clienți/vânzări sunt cele mai potrivite, însă pot exista și obiective secundare care să conducă la creșterea vânzărilor! @N_