Din 661 de posturi mai rămân 588 de posturi, care cuprinde aparatul de specialitate al Primarului şi serviciile publice subordonate. Unele direcţii şi servicii s-au reorganizat. Au rămas vacante doar câteva posturi unice. Din cele 4343 de posturi finanțate de la bugetul județean dispar 126.
Organigrama Primăriei Roman va avea mai puţin cu 82 de posturi. Este vorba despre desfiinţarea posturilor vacante, aşa cum este prevăzut în Ordonanaţa de Urgenţă a Guvernului nr. 77/26.06.2013. Din cele 82 de posturi, 24 sunt de funcţie publică din cadrul aparatului de specialitate al Primarului, 47 sunt posturi vacante contractuale de la Serviciul Public Local de Gospodărire Municipală, şapte sunt posturi vacante contractuale de la Biblioteca municipală, iar patru sunt posturi vacante contractuale de la Direcţia Administraţia Pieţelor Bazar, Obor.
Noua organigramă a fost trimisă, spre avizare, la Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici şi va trebui aprobată de Consiliul Local.
Conform proiectului de hotărâre, care va fi dezbătut în şedinţa ordinară de vineri, Direcţia de Taxe şi Impozite Locale pierde şapte posturi, Direcţia Economică pierde trei posturi, Biroul Situaţii de Urgenţă pierde un post, iar Serviciul de Comunicare pierde patru posturi. Serviciul Juridic rămâne fără cinci posturi, iar trei posturi se desfiinţează de la Compartimentul Administrare parcări din cadrul Direcţiei Administrare Infrastructură Rutieră şi Autorizări Comercial, Transport.
De la Biblioteca Municipală se desfiinţează şapte posturi vacante contractuale, din care şase de bibliotecar şi unul de inspector.
De la Serviciul Public de Gospodărire Municipală Roman se desfiinţează 47 de posturi vacante contractuale: 17 posturi de muncitori necalificaţi, 28 de posturi de muncitori calificaţi, un post de referent şi un post de şofer. De la Direcţia Administraţia Pieţelor Bazar