Designul coperţilor albumelor din muzică nu sunt rezultatul unui impuls de moment, ci atent eleborate de specialişti mai mult sau mai puţin inspiraţi. Deşi creativitatea artistică a înflorit în ultimii ani şi modul de prezentare a unui CD a devenit un spectacol pentru ochi, există încă destule coperţi de albume ciudate, unele chiar şocante. Dar poate că este şi asta o strategie de marketing.
CLICK AICI PENTRU FOTOGALERIE!
StereoTude a realizat un clasament al coperţilor de albume ciudate. În galeria celor 20 de coperţi de albume bizare se numără materiale ale artiştilor cum sunt Shakira, Christina Aguilera, Nicki Minaj sau John Travolta. SUMARUL ARTICOLULUI DESIGN cu semn de întrebare. 20 DE COPERŢI CIUDATE DE ALBUME CELEBRE| GALERIE FOTOFOTO 1FOTO 2FOTO 3FOTO 4FOTO 5FOTO 6FOTO 7FOTO 8FOTO 9FOTO 10FOTO 11FOTO 12FOTO 13FOTO 14FOTO 15FOTO 16FOTO 17FOTO 18FOTO 19FOTO 20
"În muzică ambalajul este totul. Consumatorilor le place să atingă produsul, înainte de a lăsa banii pe tejghea. Dacă într-un magazin nu este difuzată muzica ta, încearcă să-i ajuţi să-şi imagineze cum este ceea ce ai compus. Descrie muzica într-o frază sau două. Cum va cunoaşte atunci ascultătorul ceea ce cumpară? Va citi aceste detalii...", a recomandat Liz Doan- senior buyer, Music Design, pentru New Age Voice Magazine.
TOP 3 RECOMANDĂRI EVZ.RO:DNA rămâne spaima corupţilor. Topul politicienilor şi magistraţilor şpăgariAdmiterea la liceu 2013: Peste 99% din candidaţi, repartizaţi în prima etapă. TOP 10 licee cu cele mai mari medii de admitereCerșetorii români, subiectul unui reportaj al televiziunii norvegiene
Publicaţia consemnează şi alte păreri ale experţilor în această privinţă. Despre importanţa unei coperţi de album bine făcută, PJ Birosik, compozitor, dar în acelaşi timp şi expert în marketing muzical la Musik International a spus: "Hai să spunem pe faţă: muzica s