Posturi vacante desfiinţate, serviciul Zone Agrement desfiinţat şi mai multe birouri şi servicii comasate sunt doar câteva dintre măsurile luate de conducerea Primăriei Municipiului Arad după intrarea în vigoare a Ordonanţei privind asigurarea funcţionalităţii administraţiei publice locale.
Potrivit reprezentanţilor Primăriei, conform noii organigrame, „din punct de vedere funcţional, totul va merge mai greu, iar oameni cu carieră în administraţie, probabil, vor pleca”.
„S-au făcut comasări de servicii. De exemplu, dacă până acum o direcţie a funcţionat cu un serviciu de investiţii şi un serviciu de licitaţii în subordine, prin reducerea posturilor vacante, există o direcţie care se va ocupa numai de achiziţii şi o direcţie care se va ocupa numai de investiţii. Sunt oameni cu carieră în administraţie care din directori sau şefi de birou au ajuns simpli angajaţi, care, probabil, vor pleca”, a explicat Corina Drăghici, purtător de cuvânt al Primăriei Arad. Aceasta a mai adăugat că în situaţia de faţă sunt şase şefi de servicii, care şi-au pierdut posturile, iar 30 de posturi vacante au fost desfiinţate.
Conform noii organigrame, în Primăria Arad vor funcţiona opt direcţii ca şi până acum, însă în loc de 55 de servicii şi birouri, în urma comasărilor a rezultat doar 20 de serivicii şi birouri.
Astfel, Direcţia Economică va avea în subordine serviciul Financiar-Contabil, serviciul Buget şi Biroul Salarizare-Datorie Publică, Direcţia Venituri va avea doi directori adjuncţi, unul care va răspunde de Trezorerie şi Contacte şi unul care va avea în subordine Serviciul Impunere Persoane Fizice şi Persoane Juridice şi Direcţiei Tehnice i se vor subordona serviciul Edilitar-Mediu, Programe Europene, Serviciul Întreţinere şi reparaţii căi de comunicaţii terestre şi Serviciul Investiţii şi Dezvoltare Imobile.
De asemenea, în subordinea Dire