Gigantul IT Yahoo, companie care a devenit pariul celor mai mulţi investitori după venirea la conducere a Marissei Mayer, nu reuşeşte să-şi crească veniturile prin ultimele achiziţii încheiate, scrie Financial Times.
Seria de achiziţii şi revizuiri de produse ale Yahoo a împiedicat scăderea traficului pe internet însă şi nu a avut acelaşi efect pozitiv şi pentru creşterea veniturilor pentru trimestrul al doilea al acestui an, vânzările gigantului IT scăzând cu 7% la 1,2 miliarde de dolari.
Profitul pe acţiune a crescut cu 0,25 dolari în timp ce veniturile au scăzut cu 1% la 1,08 miliarde de dolari.
Vânzările Yahoo, fără venitul transferat mai departe către site-urile partenere, plasate în trimestrul al treilea în intervalul 1,06-1,1 miliarde de dolari sunt uşor sub aşteptări. Acţiunile Yahoo au crescut uşor la începutul zilei precedente, însă preţul la închidere a scăzut cu 1,7% la 26,88 dolari.
Potrivit analiştilor estimările pentru acest an atât pentru profit cât şi pentru vânzări au scăzut cu 50 milioane de dolari.
După un an la conducerea Yahoo, directorul general, Marissa Mayer, a declarat că se află în primele etape ale unui plan de revigorare a afacerilor bazat pe dezvoltarea de noi produse, cu scopul de a atrage atât utilizatori, cât şi clienţi pe partea de advertising, de la Google şi Facebook.
Măsurile implementate în ultimul an la Yahoo au condus la creşterea numărului de utilizatori ai serviciilor companiei, iar investitorii care aşteaptă creşterea veniturilor ar trebui să aibă răbdare, comentează un analist al Bloomberg Industries.
Gigantul IT Yahoo, companie care a devenit pariul celor mai mulţi investitori după venirea la conducere a Marissei Mayer, nu reuşeşte să-şi crească veniturile prin ultimele achiziţii încheiate, scrie Financial Times.
Seria de achiziţii şi revizuiri de produse ale Yahoo a îm