Otilia Flonta este unul dintre pionerii designului de accesorii, în special de genţi, din România. Brandul de genţi premium care-i poartă şi numele nu este apreciat doar pe plaiurile mioritice, prezenţa produselor semnate de Otilia în întreaga lume fiind dovada clară că acest brand are un succes fulminant la export.
Japonia, Hong-Kong, Italia, Spania, Belgia, Rusia, SUA, Ucraina, Franța, UK, Germania (gențile sale aflându-se chiar și în Galeriile Lafayette din Berlin) sunt doar câteva dintre exemplele concrete de piețe unde ajung să fie comercializate faimoasele genți. Antreprenorul român a ajuns să „cucerească“ piețele externe prin participarea la târgurile de specialitate de la Paris, Milano și Berlin, aceste evenimente aducându-i și numeroși clienți.
Prima participare la târg, 22 de contracte
Succesul la export, în cazul ei, nu s-a lăsat deloc așteptat. La prima participare la un târg extern - la Milano, Otilia a încheiat 22 de contracte. „Nu m-a întrebat nimeni de unde sunt și toată lumea m-a felicitat pentru colecție, pentru felul în care arăta standul meu, inclusiv expozanții. Greu a fost să fac colecția și să construiesc acest brand. Am lucrat cu mulți profesioniști începând de la graficieni designeri, stiliști, până la fotografi. Recunosc că am muncit mai mult decât mi- am imaginat, că acest proiect mi-a mâncat tot timpul în ultimii doi ani, însă lucrurile merg spre bine. Azi tocmai m-am întors dintr-o vacanță de windsurf de o săptămână“, spune fericită Otilia.
Citeste mai mult pe cariereonline.ro