Patru Mâini este un antreprenoriat 100% românesc cu inițiative sociale, producător de materiale de construcții și integrator de soluţii și servicii pentru personalizarea caselor
Procesul de rebranding vizează repoziționarea gamelor de produse din portofoliu și introduce o nouă abordare de marketing, orientată către ajutarea comunităților locale
București, 17 iulie: Baumix, producător de materiale de construcţii cu peste 10 ani de activitate, devine Patru Mâini, poziționându-se, în plus, drept integrator de servicii și soluţii pentru personalizarea caselor. Patru Mâini are totodată o componentă mare de antreprenoriat social, unică din domeniul construcţiilor, susținută și de sloganul de brand “Ajută ca să te bucuri de ajutor™”.
“După 10 ani de business Baumix, mi-am dat seama că acesta a evoluat către ajutarea comunităților și legătura strânsă cu clienții, așa că ne-am dorit un brand care să exprime aceste lucruri. Patru Mâini crede în valori umane şi de business, punând preţ pe puterea comunităţilor, a ajutorului, a exemplului pozitiv, a detaliilor care fac diferenţa, a nevoii de personalizare şi a relaţiilor de lungă durată.” declară Augustin Russu, Fondator și Director General Patru Mâini.
Procesul de rebranding al producătorului de adezivi, tencuială decorativă, produse de finisare a faţadelor și chituri de rosturi implică repoziționarea gamelor de produse din portofoliu, păstrând brandul Baumix doar sub formă de gamă. Astfel, produsele Patru Mâini vor fi împărțite în trei game, având aplicabilitate directă pe nevoile clienților:
I. Primus – De ajutor pentru meșteri cinstiți™
II. Noua gamă Primus Optimus – De ajutor pentru personalizarea casei™ (pentru beneficiari și consilierii acestora)
III. Baumix – De ajutor pentru specialiști™
În ceea ce privește