Nissan a lansat in urma cu doi ani versiunea facelift a modelului Navara, cu un design mai impunator adus de schimbari subtile la faruri si capota, dar si cu un motor mai puternic, un V6 diesel de 3 litri 231 CP.
Navara se remarca prin garda la sol de 23 de cm, un sistem 4x4 facut pentru drumuri grele si o forta de tractare de 3 tone, este masina ideala sa te aventurezi departe de sosele, in mijlocul naturii.
Pentru a conduce modelul Navara am ales drumurile neasfaltate din podisul Dobrogei, in apropiere de Delta Dunarii, drumuri cu nisip, pietris, sleauri, pe care pick-up-ul japonez le-a ignorat cu usurinta, la fel si noi din scaunele moi din piele. Versiunea restilizata a acestui 4x4 beneficiaza de suspensii independente, bare anti-ruliu si sasiu din otel cu traverse sudate.
Cele mai multe schimbari aduse modelului facelift au fost la interior. In primul rand materialele au mai urcat un nivel in calitate, sunt mai moi, plansa de bord a fost schimbata, iar consola centrala a fost modernizata cu elemente imprumutate de la Infiniti.
Sistemul Cruise Control incorporeaza acum si limitatorul de viteze. Printre noile echipamente se numara Nissan Connect Premium cu hard de 40 GB si sistem GPS cu touchscreen. Alte dotari sunt sistemul Bluetooth, conexiunile Aux, USB, iPod, memoria de 9,3 GB disponibila pentru muzica si sistemul audio Bose Premium.
Modelul de test a fost Navara Double Cab cu 5 locuri, in echiparea de varf LE Plus cu motorul de 3 litri diesel 231 CP si transmisie automata in 7 trepte, care are un pret de 46.000 de euro cu TVA.
Pe autostrada la 100 km/h, Navara cu transmisie automata in 7 trepte a afisat un consum de 7,4%, iar la 110 km/h de 9%, o diferenta care ne spune ca masina robusta de 2,1 tone se adreseaza persoanelor care nu se grabesc, pentru ca oricum atunci cand pleaca la drum se opresc in mijlocul naturii, nu merg