Astăzi au început înscrierile la cea de-a XIII-a ediţie a Internetics, festival de branding, marketing şi advertising online. Înscrierile vor dura până pe data de 30 august.
Jurizarea proiectelor înscrise în competiţie se face în septembrie, iar evenimentele Internetics 2013 vor avea loc în luna octombrie, în Bucureşti.
Proiectele vor putea fi înscrise în cele 3 categorii de concurs: Websites, microsites and blogs promoting brands, Online Media and Tools şi Interactive Campaigns ( Digital Component of an Integrated Campaign sau Digitally Led Campaign), prin completarea formularului în limba engleză, accesibil online, pe siteul www.internetics.ro.
Secţiunile de produse şi servicii din categoriile Websites, microsites and blogs promoting brands şi Interactive Campaigns au fost reorganizate.
Juriul competiţiei va acorda Premiul Special Pentru Web Design unei lucrări înscrise în categoria “Site-uri, microsite-uri şi bloguri de promovare”, iar The Institute va acorda cele 3 distincţii pentru companiile si agenţiile ce prezintă rezultate de excepţie în cadrul concursului:
Juriul Internetics 2013 reuneşte 19 specialişti în marketing online: Robert Anghel – Digital Marketing Manager, ING România, Ana Bulgăr – Senior Advisor to the CEO, Petrom, Bogdana Butnar – Industry Manager, Google România, Călin Clej – Marketing Manager, PepsiCo, Mihai Dobre – Social Media Manager, Orange, Oana Ene – User Experience and research specialist, Romtelecom E Business Division, Cosmin Ghinea –Director de Dezvoltare, Mediafax Group, Dragoş Gurăroşie – Executive Director, Starship Media, Ciprian Ştefan Istrate – Global Marketing Director, Bitdefender, Victor Kapra – Consultant Online independent şi jurnalist freelancer, Andrei Lăscuţ – Brand Manager, Grolsch, Ştefan Liuţe – Co-fondator şi Strategy Director, Storience, Lucian Nistoroiu – Online Manager, Doncafé, Drag