Kostas Fidanakis (49 de ani), directorul comercial al Interstar Chim, companie care realizează şi distribuie pe piaţa locală produse de îngrijire şi curăţenie, spune că 2013 este cu adevărat un an de criză, mult mai dificil decât precedenţii în primul rând pentru că românii nu mai au bani să cheltuie şi în al doilea pentru că în ultimii ani consumatorul s-a educat şi a devenit mai precaut în achiziţii.
„Încă din 2012 am simţit că lucrurile încep să scârţâie, însă adevăratele dificultăţi le-am înfruntat abia în acest an. E bine totuşi că suntem încă, după atâţia ani de criză, prezenţi în piaţă, chiar dacă pentru a face business e necesar acum un efort dublu.“ El precizează că ultimii ani au fost depăşiti cu bine, însă în ceea ce priveşte estimările pentru 2013 acestea nu sunt optimiste.
Grecul lucrează pentru companie încă din 1995, primul an de activitate al producătorului şi distribuitorului pe piaţa locală. În această perioadă economia a trecut atât prin crize majore, cât şi prin perioade de boom, când consumul avansa chiar cu 20%. Continuarea pe ZFCorporate
Kostas Fidanakis (49 de ani), directorul comercial al Interstar Chim, companie care realizează şi distribuie pe piaţa locală produse de îngrijire şi curăţenie, spune că 2013 este cu adevărat un an de criză, mult mai dificil decât precedenţii în primul rând pentru că românii nu mai au bani să cheltuie şi în al doilea pentru că în ultimii ani consumatorul s-a educat şi a devenit mai precaut în achiziţii.
„Încă din 2012 am simţit că lucrurile încep să scârţâie, însă adevăratele dificultăţi le-am înfruntat abia în acest an. E bine totuşi că suntem încă, după atâţia ani de criză, prezenţi în piaţă, chiar dacă pentru a face business e necesar acum un efort dublu.“ El precizează că ultimii ani au fost depăşiti cu bine, însă în ceea ce