Florin Rădulescu, proprietarul restaurantului OSHO, plănuieşte să îşi extindă afacerea la nivel naţional, cu alte trei locaţii în Braşov, Constanţa şi Timişoara. "Ne-am propus ca în următorii doi ani să analizăm piaţa din principalele oraşe cu potenţial economic în vederea deschiderii de noi restaurante", declară omul de afaceri.
OSHO, primul restaurant-măcelărie din România şi unul dintre primele cinci restaurante premium din Bucureşti, estimează pentru 2013 o cifră de afaceri de aproximativ 2,8 milioane de euro, în uşoară creştere, comparativ cu 2012. Aceste estimări au fost făcute de companie pe fondul extinderii restaurantului, investiţiilor, dar şi creşterii din prima parte a anului, cu 6%.
În 2013, circa 100.000 de euro au fost investiţi în rebranding, în dezvoltarea departamentului de livrări la domiciliu şi de evenimente, dar şi în reconfigurarea locaţiei.
OSHO a încheiat 2012 cu o cifră de afaceri de 2,5 milioane de euro. Restaurantul OSHO Steak contribuie cu 49% în realizarea cifrei de afaceri, OSHO Fish cu 38%, iar măcelăria OSHO cu 13%. Aproximativ 5% din cifra de afaceri este generată de organizarea de evenimente culturale sau petreceri corporate.
Florin Rădulescu, alături de alţi doi asociaţi, a deschis resaturantul în 2010 cu o investiţie de aproximativ 320.000 de euro. Din octombrie 2012, domnia sa a devenit singurul acţionar al companiei. OSHO a adus pe piaţa din România un concept inovator, fiind primul restaurant-măcelărie şi primul restaurant în care procesul de maturare al cărnii se face in house (n.r.-în casă). În 2011, sub conceptul Steak House and More, a fost deschis cu o investiţie de 300.000 de euro în OSHO Fish. Investiţia totală în cele două restaurante a depăşit 800.000 de euro.
În medie, trec zilnic pragul OSHO între 500-550 de clienţi, gradul mediu de ocupare al restaurantului fiind de aproximativ 85%,