Comisia Europeana avertizeaza din nou compania Google ca isi promoveaza in mod abuziv produsele prin intermediul motorului de cautare.
Desi reprezentantii gigantului IT au operat schimbari in ceea ce priveste indexarea rezultatelor pe motorul de cautare, comisarul european pentru concurenta Joaquin Almunia a transmis ca Google mai are de lucrat pentru a scapa de acuzatiile de concurenta neloiala.
Google, acuzat de concurenta neloiala in Europa
"Am ajuns la concluzia ca propunerile pe care ni le-a facut compania in urma cu cateva luni nu sunt suficient de convingatoare pentru a ne alunga suspiciunile", a transmis Joaquin Almunia, potrivit BBC.
Google a fost acuzat inca din 2010 ca influenteaza traficul pe Internet, ca privilegiaza propriile servicii la indexarea rezultatelor de cautare. De asemenea, gigantul IT a fost criticat pentru modul in care gestioneaza reclamele care apar alaturi de rezultatele cautarilor si ca boicoteaza clientii care isi fac publicitate prin alte servicii.
Google a reclamat Microsoft si Nokia la Comisia Europeana - afla de ce
De asemenea, Google a fost acuzat ca isi promoveaza hartile de pe serviciul Google Maps sau platforma de video sharing Youtube, ceea ce a facut ca mai multe companii concurente - Microsoft, Expedia si Trip Advisor - sa formeze un grup de afaceri numit "Fairsearch", prin care sa lupte pentru o concurenta "curata" in online.
Comisia Europeana ia in calcul sa penalizeze compania cu 10% din veniturile anuale, daca nu opereaza schimbari in ceea ce priveste modul in care isi promoveaza serviciile si produsele prin intermediul motoarelor de cautare, dupa ce si Comisia americana de Comert a atras atentia celor de la Google pentru acelasi lucru.
Comisia Europeana avertizeaza din nou compania Google ca isi promoveaza in mod abuziv p