Dana Bărbulescu a preluat începând cu această săptămână funcţia de director de marketing al Ţiriac Holdings. Anterior funcţia a fost deţinută de Valentin Safta, care a părăsit compania.
Prin funcţia sa Bărbulescu va controla activitatea de marketing a uneia dintre cele mai mari companii româneşti, cu afaceri în industria auto, aviaţie, imobiliare şi servicii financiare şi afaceri de câteva sute de milioane de euro.
Dana Bărbulescu şi-a început cariera în cadrul Ţiriac Holdings în 2007, pe funcţia de marketing&PR assistant în cadrul Romcar, fostul importator Ford în România, pare a Grupului Ţiriac, pentru ca ulterior să avanseze pe funcţiile de marketing&PR specialist în cadrul Romcar şi ulterior Hyundai Auto România, importatorul Hyundai, pentru ca din ianuarie 2011 până în luna iunie a acestui an să deţină funcţia de marketing&PR manager în cadrul aceleaşi companii.
În prezent cea mai importantă divizie a Ţiriac Holdings este divizia auto, alcătuită din ŢiriacAuto, dealer cu peste 60 de centre auto la nivel aţional care comercializează mărcile Ford, Hyundai, Mitsubishi, Land Rover, Jaguar şi Mercedes-Benz şi importatorii auto Hyundai Auto România, M Car Trading (Mitsubishi) şi Premium Auto (Land Rover şi Jaguar).
Dana Bărbulescu a preluat începând cu această săptămână funcţia de director de marketing al Ţiriac Holdings. Anterior funcţia a fost deţinută de Valentin Safta, care a părăsit compania.
Prin funcţia sa Bărbulescu va controla activitatea de marketing a uneia dintre cele mai mari companii româneşti, cu afaceri în industria auto, aviaţie, imobiliare şi servicii financiare şi afaceri de câteva sute de milioane de euro.
Dana Bărbulescu şi-a început cariera în cadrul Ţiriac Holdings în 2007, pe funcţia de marketing&PR assistant în cadrul Romcar, fostul importator Ford în România, pare a Grupului Ţ