Florin Rădulescu, proprietarul restaurantului OSHO, plănuieşte să îşi extindă afacerea la nivel naţional, cu alte trei locaţii în Braşov, Constanţa şi Timişoara. “Ne-am propus ca în următorii doi ani să analizăm piaţa din principalele oraşe cu potenţial economic în vederea deschiderii de noi restaurante”, declară omul de afaceri.
OSHO, primul restaurant-măcelărie din România şi unul dintre primele cinci restaurante premium din Bucureşti, estimează pentru 2013 o cifră de afaceri de aproximativ 2,8 milioane de euro, în uşoară creştere, comparativ cu 2012. Aceste estimări au fost făcute de companie pe fondul extinderii restaurantului, investiţiilor, dar şi creşterii din prima parte a anului, cu 6%.
OSHO a adus pe piaţa din România un concept inovator, fiind primul restaurant-măcelărie şi primul restaurant în care procesul de maturare al cărnii se face in house (n.r. – în casă). În 2011, sub conceptul Steak House and More, a fost deschis cu o investiţie de 300.000 de euro în OSHO Fish.
Materia primă este asigurată în mare parte de parteneri externi, deoarece piaţa din România nu oferă suficiente produse de calitatea I. Carnea este importată din ţări precum Italia, Polonia sau SUA, iar peştele şi fructele de mare folosite la OSHO Fish sunt selectate şi trimise de trei ori pe săptămână din Spania.
Florin Rădulescu, proprietarul restaurantului OSHO, plănuieşte să îşi extindă afacerea la nivel naţional, cu alte trei locaţii în Braşov, Constanţa şi Timişoara. “Ne-am propus ca în următorii doi ani să analizăm piaţa din principalele oraşe cu potenţial economic în vederea deschiderii de noi restaurante”, declară omul de afaceri.
OSHO, primul restaurant-măcelărie din România şi unul dintre primele cinci restaurante premium din Bucureşti, estimează pentru 2013 o cifră de afaceri de aproximativ 2,8 milioane de euro, în uşoară creştere, co