Apple lucrează la o tehnologie care va permite clienţilor sistemului Apple TV să sară peste reclame în timp ce se uită la televizor, scrie paginademedia.ro.
Una dintre soluţiile oferite de Apple difuzorilor de programe este despăgubirea acestora, de către companie, pentru venitul pierdut atunci când utilizatorii sar peste reclame.
Compania vrea să dezvolte sistemul Apple TV prin servicii care să extindă baza de potenţiali clienţi. Sistemul a fost cumpărat de 13 milioane de clienţi.
Apple caută soluţii pentru un nou standard în vizionarea de programe TV, activitate care în opinia lui Tim Cook, director general, a stat pe loc în ultimii 10-20 de ani.
Reţelele de televiziune au rezistat anterior tentativelor mai multor operatori din SUA de a introduce tehnologii care permit utilizatorului să sară peste reclame.
Apple lucrează la o tehnologie care va permite clienţilor sistemului Apple TV să sară peste reclame în timp ce se uită la televizor, scrie paginademedia.ro.
Una dintre soluţiile oferite de Apple difuzorilor de programe este despăgubirea acestora, de către companie, pentru venitul pierdut atunci când utilizatorii sar peste reclame.
Compania vrea să dezvolte sistemul Apple TV prin servicii care să extindă baza de potenţiali clienţi. Sistemul a fost cumpărat de 13 milioane de clienţi.
Apple caută soluţii pentru un nou standard în vizionarea de programe TV, activitate care în opinia lui Tim Cook, director general, a stat pe loc în ultimii 10-20 de ani.
Reţelele de televiziune au rezistat anterior tentativelor mai multor operatori din SUA de a introduce tehnologii care permit utilizatorului să sară peste reclame.