Site-ul de turism online Expedia a prezentat marţi, 18 iulie, clasamentul hotelurilor cu cele mai bune servicii oferite clienţilor, disponibile în reţeaua sa de turism.
Pentru a stabili clasamentul, pe nume Insider’s Select 2013, site-ul s-a bazat pe notele acordate de aproximativ 150.000 de clienţi hotelurilor listate pe platforma sa. Expedia Insider’s Select este un premiu anual care oferă recunoaştere celor mai bune hoteluri disponibile în reţeaua Expedia.
În fruntea clasamentului se află One & Only Palmilla Resort, un hotel de cinci stele situat în San Jose del Cablo, Mexic. Clienţii i-au atribuit nota maximă de cinci puncte din cinci posibile. Hotelul Arenas del Mar Beachfront & Rainforest Resort din Manuel Antonio, Costa Rica, şi Marrol’s Boutique din Bratislava, Slovacia, completează clasamentul privind serviciile oferite şi raportul calitate-preţ.
Din cele aproximativ 130.000 de hoteluri valabile în reţeaua Expedia, doar primele 650 sunt prezentate în topul clasamentului Insider’s Select 2013.
Anul trecut, Expedia a încercat să pună în aplicare, de asemenea, un sistem de avertizare a clienţilor privind limitarea fraudelor din cadrul reţelelor hoteliere. Astfel, reprezentanţii Expedia cereau clienţilor, care se întorceau din călătoriile intermediate de propria reţea turistică, sfaturi cu privire la dificultăţile întâmpinate în locaţiile unde au fost cazaţi.